Kommentarer til projekt: Tv bænk

Her samles kommentarer til projektet: Tv bænk

Kommentarer vises både her og på projektet.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold da op, har du fået lov til at låne din fars hobby rum så du lige kunne lave en fin hylde til ham !
Næh der er ikke tilfældet, vi fik nærmest hvad vi pegede på ! Og jeg lærte meget tidligt at omgås meget store maskiner og bearbejdning i træ. Men du har sikkert hygget dig gevaldig og al begyndelse er jo svær :-)
Jamen er tv-bænken grim, skæv eller hvad? Ved godt det ikke er noget særligt, skriver jo også at det var et lille aftensprojekt. Men det er vel ikke ensbetydende med at man ikke kan lave mere avanceret træarbejde mv. ?
Jamen er tv-bænken grim, skæv eller hvad? Ved godt det ikke er noget særligt, skriver jo også at det var et lille aftensprojekt. Men det er vel ikke ensbetydende med at man ikke kan lave mere avanceret træarbejde mv. ?
Annonce
Det væsentlige er vel at den fungere efter dine behov, men det er lige lidt for simpelt syntes jeg. Hvis du ser på hvad andre har fremvist af hjemme projekter, kan du sikkert også se at det er noget en 7 års knægt kunne have lavet på fritteren.
Men er så det jo godt, at der findes en side som denne hvor man kan dele ideer. Jamen jeg er enig, men derfor synes jeg ikke der er noget galt i at ligge det op.
Der er intet galt i at du lægger dit projekt op her. Og du kan da også være stolt over at fremstille noget selv istedet for at dingle ned i den nærmeste forretning og købe noget... Det vigtigste er at du er glad for det du laver :o)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Gudfader bevares hr. "Håndværker", du der er så gammel burde kende udtrykket: "Har du ikke noget fornuftigt at sige, så ti stille!!!"

Med venlig hilsen

Anders

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis