Kommentarer til projekt: Finsk masseovn

Her samles kommentarer til projektet: Finsk masseovn

Kommentarer vises både her og på projektet.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser virkelig lækkert ud. Flot stykke arbejde du har fået lavet der.

http://www.lyrk.dk
Rigtig flot arbejde.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Imponerende! Intet mindre. Jeg ville selv gerne have haft lavet noget lignende da jeg restaurerede hus, men opgav.

Med venlig hilsen
ktm

 

Super flot stykke arbejde. Ser rigtig godt ud og passer flot ind. Bager i nogle gange brød i den??

Med venlig hilsen

Anders

Vi har brugt kun prøvet bageovnen 4-5 gange til Brød/pizza, men det skyldes at vi kun har haft den i brug i ca 3 mdr. og er ved at renovere hele stueplanet (børne værelse ønskes klart inden 16/2) Den laver helt fantastiske brød/pizzaer - og skulle også være super til stege og ligende, vi har bare ikke nået at prøve det endnu. I weekenderne bruger vi den til frost rundstykker om morgnen, det er Ca. 12 timer efter den slukket og på det tidspunkt er ovnen ca. 210 grader.
Annonce
Flot ovn.... Hvor mange timer blev der brugt på byggeprocessen ? Og over hvor lang tid ?

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Vi har anslået at vi arbejede på ovnen samlet 150-170 timer. dem lagde vi 2 mand på ca. 6 uger
Rigtig flot ovn. Havde selv tænkt mig at bygge en, men dropper nok projektet, da jeg har rigeligt med projekter hjemme med at renovere hus. Køber nok en brændeovn med fedtsten istedet. Men det er jo alligevel ikke helt det samme som en rigtig masseovn, men held og lykke med den ;o)
Flot. Hvad er der som fundament? Er den bare kalket?
Flot. Hvad er der som fundament? Er den bare kalket?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også