Kommentarer til projekt: Indbygningsreol

Her samles kommentarer til projektet: Indbygningsreol

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser godt ud, er du snedker?

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det må jeg indrømme, det er jeg ikke. Har ingen håndværkerudd. Men har da heldigvis hænderne skruet rigtigt på, som jo er en nødvendighed når man går og renoverer hus ;o)
Har selv haft planer om at lave noget lignende i stuen i årevis, og du viser da lige vejen frem, må jeg sige. Stor respekt for din kreativitet og udholdenhed ;-)

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Det var dog imponerende, hvad med malerarbejdet, er det sprøjtet på,er lidt svært at se på billederne. Godt gået!!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
LuneLund så er det bare om at komme igang ;o) Jeg har fået inspiration fra nettet. Kig på de udenlandske hjemmesider. Det er bare at google build inn, så kommer der en del indbygningsreoler frem. Nosi, den er malet med rulle og pensel, og det er min kone som har stået for denne del af sagen. Vi har delt det op på denne måde at jeg står for det håndværksmæssige, og min kone står for maler - og spartlearbejdet ;o)
Der fik du lige pirket til mig. Jeg har haft planer om at bygge noget tilsvarende på en væg i et værelse med 2 vinduer, hvor jeg ville lave et par slagbænke under hvert vindue og så sætte indvendige skodder til at lukke for vinduerne i stedet for gardiner/persienner. Jeg erkendte mine manglende evner og droppede den desværre. Flot! Og sjovt at se, at et sådant projekt er realisabelt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Utroligt hvad Kvindfolk kan lokke mænd til !!!!!!
Håndværkeren, ja ikk'. ;o)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også