Kommentarer til projekt: Terrasse til 1,5 plans hus part 3

Her samles kommentarer til projektet: Terrasse til 1,5 plans hus part 3

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser sgu lækkert ud... Faktisk en rigtig smart måde at lave trappevangerne på... Man kan rigtig meget med en god fantasi og lidt ordentligt grej :-) De murede søjler er i mine øjne lidt voldsomme.. havde selv lavet det hele i galvaniseret stål, men flot lavet... Så længe soklerne står så friske er de lidt lyse og dominerer... men det går jo over :-) Nyd en øl når sommeren kommer.... og nyd arbejdet :-) Njord

MVH Njord
Tak for ordene.. Det havde også været nemt at lave en galv. terasse, da jeg er smed. Men synes den her er lidt mere sjælden og speciel. Ang. søjle str. så har jeg eksperimenteret med en tyndere søjle, og det så ikke godt ud (Harmonerede heller ikke til huset på samme måde)
Meget flot og gedigent. Glimrende carport for traileren!! :-)) Overvejer du en eller anden form for læskabende indretninger, om ikke andet så flytbar?

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er flot lavet både murer, smede og tømrer arbejdet ser rigtig godt ud.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Superflot terrasse. Jeg snupper lige lidt inspiration, - vores hus ud mod haven er ikke helt så højt hævet men stilen du har her, vil også passe rigtig godt til vores.. Flotte detaljer.. Supertillykker med projektet.. ;-))

En klub der vil have sådan nogen som mig, som medlem..
Vil jeg dæl'me ikke være medlem af..!
super fed terrasse lige i min smag :)

Mvh.

Frederik 
FR-Byg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis