Kommentarer til projekt: Gør det selv Akvarie

Her samles kommentarer til projektet: Gør det selv Akvarie

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser meget flot ud og en genial ide' & så ca. 850 l. et større badekar, giver dig alle 5 stjerne for udførslen og resultatet, der er nu noget beroligende over et akvarium synes jeg, godt udført hvad bliver mon det næste ;-)) blir' det endnu større?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej Tak for komplimentet. Det er nemlig dejligt beroligende ja, især da billedet med fisk er den udsigt jeg har fra min sofa :-D Det næste. jah hvem, vil jo egentlig gerne have et større, men pladsen skal også være til det. Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det giver blod på tanden, jeg har altid ønsket mig en personlig fiskedam :o) Hvad har du brugt til at male med? det må jo ikke være giftigt, men det skal kunne holde på vandet...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej Altid rart at høre at det kan give andre blod på tanden :-) Mht. maling har jeg brugt topcoat, det er giftigt ja, men dog kun indtil det er gennemhærdet :-) Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Der er dog et stykke vej endnu til det er helt færdigt, dels skal det udvendige males, og da det står som en del af køkkenet, skal der laves en bordplade dertil. Men da en 90cm dyb borrdplade er ret dyr, og også tung, står den på en hjemmelavet. Kerne i krydsfiner, flamingo på undersiden (isolerende) og glasfiber hele vejen rundt. Pladen bliver hængslet da adgang til akvariet foregår denne vej, og bliver 2 delt for at gøre det lidt lettere i hverdagen. Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
For pokker,da :-) Flot ! Men så vidt jeg husker fra en anden tråd har du allerede et på den plads - bygget i foråret. Tror du skulle slå dig ned som " akvariebygger " :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Eisoe Mange tak .-) Og ja, du husker helt rigtigt, der stod et 325 liters på pladsen Det blev dog efterhånden for lille, så et større måtte til og samtidig ville jeg også gerne have en med mere dybte i, og så måtte det hedde selvbyg. Men tror dog at jeg springer over Mht. akvariebygger, tvivler på at det er til at leve af når det er af denne type :-) Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Er meget overrasket over at man kan lave et akvarie sådan. Det er virkelig fint lavet. Respekt herfra.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
elpres mange tak :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Virkelig flot lavet , og især at det ikke står og ´blomstre´ude i rummet ... der er tænkt over tingene , godt gået :-)
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også