Kommentarer til projekt: Saftpresser på speed

Her samles kommentarer til projektet: Saftpresser på speed

Kommentarer vises både her og på projektet.

www.gørdetgodt.dk - hjemmesiden for os der har lyst til at lave tingene selv - godt og flot ;-)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I betragtning af at man kan købe en noget enklere presse i Bilka, er din noget klumset udført. Men du har sikkert haft mange fornøjelige timer med at udtænke modellen og bygge den.
Det er rigtigt, Nettorvet har også en i deres nye katalog til 700,- af tromletypen. Men at være 'hygge Gør det selv mand' er vel de t der gør forskellen fra en der blot drysser ned efter en fabriksfremstillet saftpresse ;-) En saftpresse af Pladepresser - modellen har dog store fordele som de mindre tromlemodeller ikke helt kan leve op til, der er som sådan ingen grænse for hvor meget most man kan ligge i denne model, man ligger blot flere lag i presseren og løfter overliggeren, det kan de små pressere ikke, der kan du fylde en pose og trykke dine 1,5 liter saft eller deromkring. Men frem for alt, det et sjovt at lave tingene selv.

www.gørdetgodt.dk - hjemmesiden for os der har lyst til at lave tingene selv - godt og flot ;-)

Modellen er god, jeg har planer om at lave een noget lignede, men af metal i stedet for træ og så synes jeg bedre om, at donkraften er placeret for neden af hensyn til evt. oliespild.

NIC

Alle tiders projekt, sådan en må jeg lave til sommer :-) At den er "klumsig" hvad pokker betyder det, når bare den er solid. Jeg bruger en kompostkværn til at findele æblerne, det er bare noget der virker.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis