Kommentarer til projekt: Hjemmebygget Terassebord Med Klinker

Her samles kommentarer til projektet: Hjemmebygget Terassebord Med Klinker

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt ud. De ben på det første billede, de er ret fede, vil ikke afvise at jeg også kunne finde på at bygge et bord med den type ben :)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Tak for de fine ord. Jeg endte med ikke at gøre det store ud af det. Benene er limet med pu-lim mod finerpladen, også er der skruet 3 stk 110 x 6.0 med en skive på, ned i benene fra oversiden af. Det er der gjort på alle ben. i krydset ved benene er de og også lime med pu-lim, og har fået 3 stk. skruer. Og det har været rigeligt. Bordet er meget stabilt, og ikke til at rokke, selvom man står og skubber til det.
Super flot bord du har lavet, kan nu godt lide det 1. foto af benene en let og elegant ide/måde det er lavet på. Også fuldt blus på sternehimmelen herover. Skulle jeg komme med lidt konstruktivt kritik? Er måden med skruer du har anvendt, men det er nok bare mig der er noget nørdet, synes ikke om skruer i møbler, men sådan er der jo så meget ikke? Et flot resultat helt bestemt ros fra mig også.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
maskinsnedker: mange tak. Ja ville også gerne have lavet det uden skruer. Samlingen i krydset ved benene kunne man have lavet med 3x16mm rundstok igennem i stedet for skruer. Skruer er jo bare dejlig hurtige og nemme at bruge. Ligesom med byggebeslag, men på ingen måde nær så flot som en god gammeldags snedker samling. :)
Annonce
Fedt lavet det der :) Kunne jeg også selv finde på at lave hvis ikke det var fordi jeg allerede har et havebord.. Må man være så fræk og spørge hvilke fliser det er?
Tak tak :D man kan altid bruge et havebord mere. Eller måske give det i gave til noget familie. Fliserne er købt i bauhaus. 20x60 med træ look..Synes dog ikke lige at jeg kan finde dem på deres hjemmeside længere. Kan finde 2 andre som ligner lidt. De er bare i en anden farve. :) http://www.bauhaus.dk/traelast/fliser-tilbehor/fliser/gulv-vaegflise-techwood-biondo-15x60cm-1m.html http://www.bauhaus.dk/traelast/fliser-tilbehor/fliser/gulv-vaegflise-techwood-mokka-15x60cm-1m.html
Takker, Desværre ikke den farve dine er i. det er nemlig lidt i den stil jeg vil have fliser til i mit badeværelse :)
Du må prøve at tage op forbi den lokale bauhaus og høre om de stadig har den. Det kan jo være den bare ikke er på deres hjemmeside. Og ellers kan de måske skaffe den hjem igen. :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis