Kommentarer til projekt: Fra lade til opvarmet værksted

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade til opvarmet værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh

Morten

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Næ, men frost og kondens i tanken er en dårlig kombination.

For øvrigt, tillykke med projektet. Go plads kan man ikke få for meget af, når man makker. Laver du udluftningssystem?


 

Ja det har du helt ret i, men der bliver lavet noget nedløbsplads, så der ikke kommer is i tankene (der er flere).

Tak, ting tager jo tid, og det er ikke det eneste projekt der bliver abejdet på, så det har ikke altid første prioritet

Ja der bliver lavet noget udsugning, men om det bliver med slange på. ved jeg ikke endnu.


Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Ser super godt ud. Er det nødvendigt at galvanisere armeringsjernet når man laver en overligger, det gør man jo ikke med det der ligger i gulvet?

Tak :-) Nej det er det som sådan ikke, men hvis der nu kom en revne i betonen, så ville alm sort ruste og risikere at springe betonen. Så det er en ekstra sikkerhed for holdbarhed :-) 


Mvh

Morten

Takk fordi du deler dette med oss!

Har selv laaangsomtgående byggeprosjekter, og det er veldig oppmuntrende å se at også andre bruker tiden til hjelp :-)

Og jammen blir det flott det du gjør. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Jamen selv tak, og tak for rosen Ja det var et af de projekter hvor jeg, "som altid" har tænkt, det bygger jeg da lige.. Og bum er der gået 2 år, og jeg er stadig ikke færdig Problemet er, at jeg er typen der har gang i mange projekter på en gang

Men som alle andre herinde, så hygger vi os jo med det


Mvh

Morten

Gad vide om du er kommet længere og der mon er nye billeder på vej?

Godt du fik sparket lidt til mig Woodi, så fik jeg endeligt lagt lidt nyt op, den står på sommerferie, så mon ikke fliserne bliver færdige i den kommende uge


Mvh

Morten

Ser godt ud. Spartlede du selv gulvet og hvad løb det op i?


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Gider ikke se mere på dit lille l*rte projekt, jeg er øv så misundelig. Ser sku godt ud. Ser dog også dyrt ud. Kunne du lukke lidt op for økonomien. 

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også