Kommentarer til projekt: Fra lade til opvarmet værksted

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade til opvarmet værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh

Morten

55 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Herligt projekt! God vind!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak, nu har jeg også kun ønsket mig sådan et værksted de sidste 20 år, så det er så fedt endeligt at kunne begynde på det :)

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
fedt projekt. Det er sådan noget jeg desværre må nøjes med at drømme om, men lækkert at du har fået den mulighed :-) Det skal nok blive rigtigt godt. God fornøjelse med projektet.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Tak :) Et af kravene til huset da jeg købte var at der var mulighed for et Fedt værksted :)

Mvh

Morten

Tak :) Et af kravene til huset da jeg købte var at der var mulighed for et Fedt værksted :)

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Glæder mig til at følge dit projekt. Det er jo en hver gds'ers drøm at få et kæmpe værksted, med plads til at det "ragelse" man får samlet sammen. Go' vind.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
jeg har ofte prøvet at overbevise kæresten om at vi skal bytte om på bolig og værksted. 15kvm bolig og 86 værksted, men hun virker ikke til at syntes om ideen.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Ja det bliver lækkert, og tak, det bliver til ca 60kvm, men der er mange dejlige GDS timer endnu :D

Mvh

Morten

Sejt projekt! Det bliver spændende at følge!

Mvh. AllanE
Ja, det ser ud til at kunne blive rigtig godt. Det bliver spændende at følge.
Der er yderligere 45 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også