Kommentarer til projekt: Maling af køkkenlåger

Her samles kommentarer til projektet: Maling af køkkenlåger

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Personligt er jeg mere til det hvide, men det er jo en smagssag... Nogle kan lide datteren, andre vil ha' moderen :o) Jeg kan godt li' at du har bevaret grebene, har du malet det med rulle ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Er faktisk enig med PinkHenrik - synes de hvide er pænere - det havde nok givet mere at udskifte bordpladen og male fliserne i en lys farve - eller udskifte dem

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hvor laver du mad?

Elektronikteknikeren
Da jeg kun er lejer måtte jeg finde på noget som var nemt at male om til hvid igen. Men var jeg ejer så fantastisk idé med at at male fliserne Kan fortælle at lågerne er malet med rulle da jeg mener det giver det bedste resultat. Grebene er frisket op med spray
Iøvrigt kan jeg sige jeg laver mad på modsatte side ad hvor billedet er taget. Da har jeg 1 skab. Køleskab og komfur. Gammel lejlighed og aldrig renoveret tror jeg.
Annonce
Så bør du også male fliserne.
Tanken med at male fliserne har i den grad også strefet mig, men i hvilken farve? Jeg kan simpelthen ik finde ud af hvilken farve som ville passe godt til både sort og hvid. Altså på den anden side af køkkenet har jeg komfur og køleskab og de kedelige fliser og en hvid væg. Hvilken maling ville passe godt ind til både de sorte skabe men også den hvide væg?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også