Kommentarer til projekt: Renovering af min Malø40

Her samles kommentarer til projektet: Renovering af min Malø40

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikke et fint skiw du har hevet ud af Kong Neptuns rige, den er/var godt nok noget skægget da du begyndte, det har pyntet gevaldigt på det. Skal du så jorden rundt når den er klar til vandet igen? Mener den har da størrelsen til det. Godt arbejde indtil videre må vi se flere billeder?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det var da godt nok noget af en muslinge farm du havde der, den må være blevet mindst et halvt ton lettere efter de var fjernet. Tænk at nogen menesker kan være så ligegyldige med deres ting. Forhåbentligt fik du den meget billigt.
Mange tak for de positive svar :o) det er altid dejligt at få god respons. Til Maskinsnedker: vi har da planer om at skulle på langfart i hende, hun er stærk nok til det og der er som du selv siger god plads i hende, jeg er også overraskede over at der ikke var mere osmose i, når man tænker på at hun har ligger uberørt i 3-4 år. Til Håndværkeren: Ja vi kunne godt have åbnet en stand hvor vi solgte muslinger :o) og ja hun må have været blevet noget letter, jeg har fået hende til en meget fornuftig pris så kan sagtens tillade mig at bruge både tid og penge på hende og så vil jeg stadig kunne sælge hende uden at miste på det :o) det skal nok komme flere billeder med tiden
Ja det ser ud til at der er forholdsvis god plads, men jeg tænker også lidt på riggen om den er kraftig nok.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Hvis ikke du er 100meter mester i el ombord, så vil det være en god ide af anskaffe bogen, EL OMBORD, men du er også velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål, mest til el. Jeg er skibselektriker, og har selv renoveret både 2 motorbåde samt min nuværende sejlbåd, en Granada 24.

mvh.

Erik

 

Mit Liv...  Mine regler

Nyd havets stilhed........ sejl med klude  :-

Hej MayLex Mange tak det kan godt være jeg vil tage i mod dit tilbud :o) jeg er jo ikke elektriker men blikkenslager :o) tænkte på hvor i landet er du fra, hvis du er i nærheden af mig kunne du jo kikke ud og give mig nogle gode råd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis