Kommentarer til projekt: Havelampe projekt.

Her samles kommentarer til projektet: Havelampe projekt.

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Vedr. to Havelamper

Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm.

Problematikker:

  • Skal pæren være beskyttet af glas?
  • Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer?
  • Kan jeg serie forbinde dem? 
  • Hvilken vej er det bedst pæren vender?

Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret. 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser da fint ud hvilke materialer har du tænkt dig at bruge? og vil du selv stå for fremstillingen?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Ja jeg er næsten færdig med projektet. Jeg har brugt dekaperet fe 235/240 til skærmene og cylinder(lampe satsen) og rustfri a2 til afstandsrørene Cylinder,skærmene og jordspyd er sendt til gavanisering efter jeg har af renset dem i bremserens... Nu er det næste som jeg skal igang med strømmen. Arbejder lige nu med at finde en nem løsning for at undgå evt. kortslutninger...

 Vedr. to Havelamper

Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm.

Problematikker:

  • Skal pæren være beskyttet af glas?
  • Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer?
  • Kan jeg serie forbinde dem? 
  • Hvilken vej er det bedst pæren vender?

Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret. 

Kan du ikke bruge krympeflex, det kan købes billigt i Biltema for at undgå kortslutninger. Dekaperet hvad er det for noget? fe ved jeg hvad er. Får vi billeder af det når det er færdigt?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Dekaperet betyder bare olieret metal/ jern. 235/240 er kvalitet og hårdhed. skal nok sætte et billede ind.

 Vedr. to Havelamper

Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm.

Problematikker:

  • Skal pæren være beskyttet af glas?
  • Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer?
  • Kan jeg serie forbinde dem? 
  • Hvilken vej er det bedst pæren vender?

Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret. 

Tak for det så lærte jeg også lidt i dag, og glæder mig til at se nogle fotos.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Vedr. to Havelamper Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm. Problematikker: Skal pæren være beskyttet af glas? Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer? Kan jeg serie forbinde dem? har jeg gjordt klogt i at vandet kan løbe væk? Hvilken vej er det bedst pæren vender? Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret.

 Vedr. to Havelamper

Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm.

Problematikker:

  • Skal pæren være beskyttet af glas?
  • Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer?
  • Kan jeg serie forbinde dem? 
  • Hvilken vej er det bedst pæren vender?

Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret. 

Glas med en gummi pakning omkring lyskilderne vil uden tvivl være godt og vend dem nedad så du undgår fugt i fatningen, men det med at forbinde dem har jeg simpelt hen ingen ide' om hvordan du skal gøre dette.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis