Kommentarer til projekt: Transportabelt savværk

Her samles kommentarer til projektet: Transportabelt savværk

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Hvis man ikke kan bruges til andet, kan man altid bruges som dårligt eksempel.

Her samles kommentarer til projektet:... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej felesgrata.. Godt lavet og kanon ide.. Hvordan er den at bruge..!? Bliver stammen liggende når du saver i den eller rykker den sig..!? Har du en tegning over dit savværk som du vil dele med os andre..!? Den må meget gerne være målfast da jeg selv gerne vil bygge en... Mvh. Søren
Ja, den faktisk rigtig fin. Jeg tror også at min far og jeg vil prøve at konstruere en af samme type. Hvis der nogen ligger inde med tegninger eller blot nogle flere billeder ville det være super. Kunne være at der var andre der havde lavet en udgave ud fra denne. Er meget imponeret over både udførelse og ide - stor ros herfra.

Med venlig hilsen

Anders

Man kan få en særlig kæde til at save på langs af årene der er lidt tyndere, og slebet på en anden måde end normalt. Det minimerer smuld, og giver et renere snit. Det slider også mindre på savsværdet. Jeg har set ideen i USA for nogle år siden, hvor man også kan købe færdige sæt, lige til at samle. Derovre skærer de selv meget store stammer op. De har også en model med to save på som saver både vertikalt og horisontalt. Sådan kanter de brædder med det samme, og får mere ud af træet...
Fed model, er der dukket nogle tegninger op?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis