Kommentarer til projekt: Tuscarora

Her samles kommentarer til projektet: Tuscarora

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvormeget har du så sejlet siden du køber sådan en skude, skal du jorden rundt eller skal du bo i den ?
Har sejlet igennem hele min ungdom, vi skal bo på den. Og så meget gerne sejle jorden rundt. Søsterskibet sejler i Caribien i øjeblikket. Mit næste projekt er at montere fuel-cells, så den bliver helt uafhængig af extern strøm.
Jordomsejling er noget som ligger 4-5 år frem i tiden.
smukt skib.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Flying Leth -> Skibstypen: Hun er en langkølet ketch (som man ser på billede nr.2.). Kan desværre ikke vedhæfte flere billeder, har en massa billeder af hele byggeprocessen. Er stadigvæk i kontakt med byggemesteren. Det var 5 Finske kollegaer fra Nuuksio værftet som har bygget hver deres skib af samme form (som blev destrueret bagefter). De var lidt træt af at de ikke kunne købe sig til et ordentlig skib. Hver båd har fået en anden aptering/overbygning. Håber at sejle til Helsinki til næste år hvor hendes 3 søskendeskibe ligger. Og så også et smut til Skt. Pedersborg (hvis jeg kan finde ud af med Russisk visa)
et rigtig dejlig skib håber da jeres drøm og at sejle jorden rundt går i opfyldelse :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis