Kommentarer til projekt: Vaskesøjle Projekt

Her samles kommentarer til projektet: Vaskesøjle Projekt

Kommentarer vises både her og på projektet.

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er rigtig flot. Har du ladet hyldeknægtene sidde? Pladerne skulle vel i princippet kunne holde sig selv, ihvertfald den foroven. Hvad har du pudset med?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

ja hylde knægtene sidder endnu for en sikkerheds skyld de er ikke til at se alligevel... Hmm pudsede op i en blanding af plade lim og noget andet mørtel mener jeg :)

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Fan'me flot. Havde jeg haft pladsen da jeg nyligt renoverede min baggang/bryggers havde jeg lavet en " copycat " - jeg ville nok have udnyttet pladsen bag dine hylder med hylder ud mod døren - men en femmer alligevel ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Herligt! Det giver mig dog dårlig samvittighed, idet jeg har et lignende projekt, hvor jeg skal have afskærmet fyr og vaskemaskine fra vores baggang/bryggers, som jeg udskyder gang på gang. Godt at se at andre kan få taget sig sammen. :-))

Med venlig hilsen
ktm

 

Eisoe -> Jaaah men valgte os at lave hylderne 1/3 af dybden da jeg ellers synes de ville blive for dybe og det med at lave hylder ved døren overvejde jeg os, men har ik noget at bruge dem til som sådan, så droppede dem og synes det var pænere med en helt glat flade. :) ktm -> Det da bare komme igang, det tog en lille dag, og så skulle der så vandskures og maleres over et par dage. Men det var faktisk utrolig nemt at gå i krig med.

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også