Kommentarer til projekt: Part 3 - Nyt tag og vandskuring LDS :)

Her samles kommentarer til projektet: Part 3 - Nyt tag og vandskuring LDS :)

Kommentarer vises både her og på projektet.

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, jeg kan godt se, det var et stort arbejde ...., men hvor er det synd med de store, sorte tagsten og vandskuringen. Efter min mening ligner dit hus nu et sminket lig i stedet for et smukt rødstenshus. Ærgerligt, men ros for jeres arbejde.
Det ser super godt ud. Stor ros til det udførte arbejde...:)
Jeg er 120% uenig med Gregor - men det er jo smag og behag. Hatten af for det store LDS-arbejde og hold da helt op hvor er det blevet flot det hus!! Synes i øvrigt konens vision mht trappe og garage fuldender skønheden til en flot nyrenoveret facade+tag!

er ikke håndværker og har til min kones store fortrydelse nogle gange urealistiske forventninger til hvor hurtigt ting kan laves :)

Annonce
Gregor > nogen kan lide moren, andre datteren. Og vi er nok mest til den unge datter... Men det jo selvfølgelig smag og behag... koluda > tak :) og takker for vejledning i forbindelse med taget, det var kanon... Steffen > Jaaah jeg arbejder på sagen. Mur afdækning er skiftet til sort skifer, klinker er købt og de gamle er banket af, venter på plus grader, og ny hoved dør blev bestilt i nov. Men er blevet forsinket men er blevet lovet den kommer 18jan. Så skal selvfølgelig nok smide nye billeder op når jeg når så langt :)

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Ja det er noget af et stilskift, men flot.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis