Kommentarer til projekt: Part 1 - Nyt tag og vandskuring LDS :)

Her samles kommentarer til projektet: Part 1 - Nyt tag og vandskuring LDS :)

Kommentarer vises både her og på projektet.

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er sku "gør det selv" der vil noget.. :-)
Damn! Imponerende. Men vadede i bare rundt deroppe helt uden sikkerhedsudstyr? I kunne da have slået jer halvt fordærvet..

er ikke håndværker og har til min kones store fortrydelse nogle gange urealistiske forventninger til hvor hurtigt ting kan laves :)

steffenh; nej du kan bare ik se dem på billedet:) gennemsigte liner haha... Ej det gik fint og der var ikke så højt ned :D

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Jeg synes bestemt at den kran er lige i øjet. :-)) Jeg måtte selv så sølle nøjes med en rendegraver, til at stikke mine tagsten op med. Hvad gør man ikke for at undgå at løbe op og ned ad stiger hele tiden?? :-)) Jeg havde helt samme model stillads som du!! :-))

Med venlig hilsen
ktm

 

haha ja det væreste var sku at vi fik næsten en hel palle sten for meget op på taget, så vi måtte til at bære ned igen hehe... og det fungerede faktisk rigtgt godt med det stillads... fik en pris på 20.000kg for at få bygget stillads rundet om huset, og så kom der leje oven i, plus nogle % i forskiring... Men klarede mig med et gratis rullestillads fra firmaet. :o)

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Annonce
Kranen Berit - den kender jeg fra dengang det var før.......har også prøvet at køre den, men det var før man skulle ha' styrebrev til den. Den ligner godtnok ikke, så mon ikke gamle Berit er udskiftet med en ny?? Og for lige at komme mænnerne i forkøbet - -de havde alle damenavne, selfølgelig fordi de var kraner..LOL.

Sniffer  
Flot resultat på tager der. Skal selv i gang til sommer. Har du evt flere billeder af dit forløb med undertag, og lidt forklaring på hvad du gjorde ved udhæng mht inddækning og hvorledes med spær - er de blevet rette op eller var de lige til at gå til? Meget gerne flere billeder - Tak
Hej Jvhh... Ja har da en stak billeder men man kan kun smide 9stk ind i hvert album herinde... Men send mig en mail så smider jeg dem afsted til dig. [email protected]

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis