Kommentarer til projekt: Offroad gocart

Her samles kommentarer til projektet: Offroad gocart

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Duen. Jeg har et styrehus ligende som måske kunne være anvendeligt.
Styrehus = snækkestyretøj, med pitman-arm, ratstamme og rat :-)
hvad koster det..
du ku måske finde en lille tandstang hos en ophugger/klamphugger :D og så lave 2 knæk på stangen derned til. Så er du også sikker på at stangen bøjer af ved en evt kollision med f.eks et træ.
Annonce
Hvis Du skal lave styretøj og evt. mangler viden om teorien bag, kan Du bare sige til... Nu kender jeg ikke Din baggrund så vil ikke sidde og spille alt for smart, men for at gøre en kort historie lang, skal Du i hvert fald have toppen af forhjulenes spindler til at vælte noget bagover, samt have spindlernes styrearmene vinklet således at de, hvis de forlænges bagud, rammer præcis midt på bagakslen, ellers vil den ikke dreje ret godt og Din selvopretning vil ikke være ret god, den vil derfor heller ikke være særligt retningsstabil. Du har i øvrigt tisyneladende ikke blot valgt den simpleste, men også den eneste rigtige løsning til offroad kørsel, jeg tænker på stiv bagaksel i stedet for differentiale, sejt nok, men spekulerer på hvor stor diameter Din bagaksel har ?? M.v.h Jens (bygger også selv forskellige typer offroad karts og er uddannet auto-mekaniker)

Mandschauvinisme er roden til alt ondt !

Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt  ;o)

duen: kan du maile dine billeder til mig... jeg skal lave noget lign. af en El-crosser, du ved dem de ældre kører på... [email protected] Mik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis