Kommentarer til projekt: Ny træ terrasse

Her samles kommentarer til projektet: Ny træ terrasse

Kommentarer vises både her og på projektet.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt ud. Det pyntede meget at der kom nye dører i.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jo tak :o) Og ja det hjalp også gevaldigt på varme regningen at få skiftet sådan en 30 gammel skydedør ud til 2 franske døre med side parti.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Ser rigtig godt ud... du kunne jo evt. lukke med træ, hele vejen ned, så ser du ikke betonen. Skal naturligvis laves, så man kan fjerne beklædningen, når man skal rense op under terrassen.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Du har ingen børn, - vel? for ellers er jeg helt sikker på at chefen ville forlange rækværk :-) blot en tanke, ellers rigtig flot arbejde.

Jordvarme, ibrugtaget oktober 2009, har allerede i 2010 vist 60% billigere varme, - det er INDEN brinen har sat sig.

Opdatering: efter to meget kolde vintre, - må jeg konstatere at det virkelig var pengene værd, - fra at have brugt for kr. 24.000 i olie over milde vintre, - har jeg nu kun brugt for kr. 10.000 i el/år..... den kan vist ikke stikkes, kan den?

Opdatering: 2014, har været et mildt år på mange måder, også for jordvarme folket :) - således har vi kun brugt for kr. 8.300.
JBR: Jeg har lavet en holdeplads nedenunder så traileren er gemt lidt af vejen. (man kan køre traileren lige ind. Har ikke rigtig plads andre steder på grunden nemlig. Men ellers en god tanke for pænt er det jo ikke Granddanoar: Jo har børn og rækkeværket er også kommet på :o) 3 x 100 mm rundstokke som rækværk. Og undskyld den sene kommentar og tak for roserne :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis