Kommentarer til projekt: Ny 1. sal til huset

Her samles kommentarer til projektet: Ny 1. sal til huset

Kommentarer vises både her og på projektet.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikke tykke vægge du bygger! Du vil forsøge at undgå lyd gennem væggene? Glæder mig til at se billeder fra badeværelsesopbygningen. Jeg fornemmer, at det er vand du har lagt klar. MVH Ktm!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja væggene blev ret tykke :o) Den tykkeste væg er faktisk 16,5 cm. tyk. (2+3 lag gips og 10 cm. hulrum incl. isolering) Og helt korrekt for at undgå for meget lyd gennemgang fra rum til rum. Er faktisk ret glad for det idag. Godt nok meget lidt der slipper igennem. Og badeværelset må du detsværre vente langt tid på.. Er gået igang i stue etagen :o) P.S. Har faktisk ikke lagt an til vand så hvilket billede er det? :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det er på billede 6 og 7, men jeg antog bare, at der var vand, du havde forberedt. Det er altid spændende at se andres projekter på det stadie, når man selv har været HELE baduljen igennem. Jeg har dog ikke gjort så meget ud af støjisolation, men blot brugt et lag lægter i væggene.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, de skillevægge har været et kæmpe arbejde, må håbe at Mads syntes det var arbejdet værd til sidst, for sammenlignet med en alm. skille væg, har det jo både været tidskrævende og ikke mindst en dyrere løsning.
Flot elarbejde, lavet i stive rør. SUPER. Det er rigtigt elarbejde, er selv elektriker men har ikke brugt stive rør siden engang i firserne. Idag bliver alt trukket i kabler og kan aldrig udskiftes, ovenikøbet er det tilladt at støbe kablerne ind i væggene, noget forfærdeligt svineri. Men der er ikke noget at gøre, det handler om kroner og ører, og de fleste kunder er ligeglade. Blir helt nostalgisk når jeg ser disse billeder.
Annonce
Undskyld det sene svar :o) Og tak for roserne til jer alle... ..... KTM: Så du har også lavet sådan et projekt... Hvor er billederne :o) .. .. Koludabyg: Det var de. Så nemt ud på papiret men var et rigtigt tidskrævende job... Men må sige jeg er imponeret over hvor lidt lyd der slipper igennem.... Polle: Ja kan forstå man ikke så tit bruger denne løsning og det er rigtig synd syntes jeg.... Men hvis Hr. og Fru DK ikke kender til det eller sætter sig ind i det så kan jeg godt forstå de fravælger det for det er da noget dyrere.... Men de næste projekt jeg har gang i der bliver det også ledning i rør

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg ser at du har sat nogle "markerings kegler" ved trappen. Det er ikke godt nok, du skal lave et rækværk, for hvis du eller en anden snubler, så hjælper de ikke ret meget. Bortset fra det, så syntes jeg at du gør et stort og flot stykke arbejde.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis