Kommentarer til projekt: Bord til potteplanten & bord rundel til et lille stue bord.

Her samles kommentarer til projektet: Bord til potteplanten & bord rundel til et lille stue bord.

Kommentarer vises både her og på projektet.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Her samles kommentarer til projektet: Bord til... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for alle jeres pæne ord,@ ktm biler er det til gengæld for mig, sådan er det jo bare.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Den sidste på Ø 420 mm. tog mig en lille time at fræse, fra C & ud til perifirien * ca. 6 8 mm. Det blev faktisk ret godt, en lille smule at pudse væk med excentersliberen, 1/10 eller mindre kan ikke helt undgås med de materialer jeg brugte til jiggen (et Gl. trappetrin i fyr) nu har jeg stillet nogle på af disse til tørring i mit opvarmede værksted, vil jeg ha' mindre tolerancer må jeg måske ty til F.eks. pon (ved hvor jeg kan købe det i Thisted, det sted som lavede mine båndsavshjul, det giver/slår sig ikke, men penge op af lommen, som jeg helst vil undgå, kunne dog godt tænke mig at lave et Ø 700 måske endda 800 mm. med tre ben, samme facon som det lille blomsterbord, men noget kraftigere og lidt højere også Mahogni, så det skal lige testes her i det nye år, det ender med at jeg igen må til det sted jeg købte den sidste rest.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Har købt 2 stk. allu. pl. 6 mm tykke en' 60 mm & en' 100 mm til jiggen 1500 mm lange, tror det bliver mere stift og formstabilt, så kan jeg når jeg får den samlet, lave nogle lidt større emner.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis