Kommentarer til projekt: Kvartsvingstrappe

Her samles kommentarer til projektet: Kvartsvingstrappe

Kommentarer vises både her og på projektet.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja helt skeløjet er du da ikke, rimeligt - rimeligt !!
Takker...takker :-) ...nej jeg er ikke tømrer - men helt almindelig 'amatør'
Flot! Havde selv overvejet det samme, men endte med at købe en systemtrappe, model Berlin fra Dolle. Købte den i Tyskland. Den kostede ikke en bondegård som trapper ellers har det med at gøre...
Flot arbejde ! Hvis du ikke er tømrer, er du så snedker ?? :-) Har du ikke lidt billeder af trappen opsat indendøre.. Hva vil du skyde på den kom til at koste ?

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Hej Lopus, Tak for ros :-) Nej jeg er heller ikke snedker. Arbejder med IT til hverdag. Jeg skal gerne lægge flere billeder til når den er oppe. Pt er jeg ved at lægge klinker hvor den skal stå. Prisen for færdigt arbejde bliver max. 2500,-
Vi gjorde det samme:-) Man kan låne lærer bøger for tømrerlærlinge på biblioteket,- der er en masse om ganglinier osv :-)

Dorte

 

Ja det ser jo slet ikke så ringe ud :) Men hvad er det for noget træ du har skåret det ud af? En tyk massiv bordplade?
Flot arbejde. :-) det ser ud til at du er sluppet ret godt fra det projekt. (men lige et lille tip fra en rigtig gør det selv mand til en anden, LAD DIG ALDRIG FOTOGRAFERE IFØRT LYSERØDE SKO....)
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis