Kommentarer til projekt: SELVbyg - Part 11

Her samles kommentarer til projektet: SELVbyg - Part 11

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lad mig gætte på, at du er en smule tilpas ved at have fået lukket huset!!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Som altid må man jo sige der virkelig er tale m et LDS projekt... og af temmelig store dimmensioner... Gad rigtig godt at kunne se tilbage på et lige så stort og veludført projekt... Heldigvis har du jo fået en rigtig arbejds vinter... ikke noget med det hele lukker pga sne og kulde... men derimod gode forhold med lunt vejr... Glæder mig til at se det hele skride yderligere frem... Og hvis det er muligt.. høre hvoirdan det ser ud med budgettet.. holder prisen..... MVH Njord :-) Der er rigtig misundelig :-)

MVH Njord
Ååh jo...det var skam ganske fint, at få lukket af...!! :) Og jeg siger tak for de fine ord! Skal selvf. nok følge op på budget osv, når vi når lidt længere hen, meeeeen det holder nu næppe... ;) Nu kom der lige 600m jordvarme slange i jorden idag, samt hele grunden blev planet i samme forbindelse! Nu har man jo næsten en have... :) Nu skal jordvarme anlægget bare installeres, brønd/fordeler rør samles og vupti, så er der varme... :)

 SELVBYGGER!!!

Hatten af. Det er godt nok et seriøst projekt du har kastet dig ud i. Det ser rigtig godt ud.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Respekt herfra! Jeg er selv uddannet tømrer, og jeg tror næppe jeg turde kaste mig ud i sådan et ambitiøst byggeprojekt som dit :D Men det viser jo bare at intet er umuligt, hvis man virkelig brænder for det :) Hvor lang tid forventer du at bruge, når du nu bygger det hele selv? Venlig hilsen Lasse Jensen
Annonce
Jeg takker! :) Pyha...det tager sgu lang tid...jeg brugte et halvt år sidste år, inden vinteren, på at forberede grunden, lave 800 tons sandpude, støbe fundament/sokkel, lave genvex (er støbt ned i dækket) osv. Kunne så ikke lave noget i 6-7 mdr pga vinter og sne. I år har jeg så svejset hele stål konstruktionen, som bærer huset, samt lavet alt det du kan se pt fra sokkel og op! Nu er jeg lige gået i gang med at isolere taget, hvilket tager EN KRIG fordi det er så stort og ikke mindst fordi jeg skal isolere rundt om alle HEB bjælkerne! :( Men håber på at være færdig efter sommerferien engang... :) Så det tager nok 2år og en 4-5 mdr, for sådan et hus her, når man laver ALT selv... :)

 SELVBYGGER!!!

Isolerer du med Knauf? Er det rarere at arbejde med end Rockwool og Isover? Er det billigere? Men enig, det med isoleringsarbejde er da noget forfærdelig gylle, især når det foregår som det du er igang med. Jeg håber at få energi til at restaurere et større udhus til sommer, og ville gerne finde noget materiale, som ikke er alt for ubehageligt at arbejde med.

Med venlig hilsen
ktm

 

Er jeg den eneste der venter på nye updates på dette skide flotte projekt :) :)
Flot projekt, ikke meget nyt, det er vel ikke faldet sammen med alle de storme vi har haft..( ;--)
FRYGT EJ - JEG ER HER ENDNU !! :)) KTM >> Jep, jeg isolerer med Knauf og nu har jeg ikke prøvet at isolere med andet, men jeg har minimale problemer med kløe osv. Det er rigtig dejligt at arbejde med... :) Jeppe >> Sikker ikke! ;) Jeg har valgt, at ligge syg for en periode, men jeg er jo igang med at isolere og det tager jo EN KRIG for at sige det mildt og det er begrænset hvor spændene billeder der kan blive ud af det! ;) Monograf >> Huset står sgu endnu, men det var da dejligt at få testet det her i div. storme osv! :))

 SELVBYGGER!!!

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis