Kommentarer til projekt: SelVbyg - Part 13

Her samles kommentarer til projektet: SelVbyg - Part 13

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så blev huset næsten færdig udvendigt! :) Mangler lige at få muret altanen, samt at pudse sokkel... Har lige fået beklædt kvistene med sort zink, hvilket bare er blevet en pisse lækker detalje, om end i den dyre ende! :(

 SELVBYGGER!!!

Flot! Er du alene på området? Jeg synes ikke evt. naboer er særlig aktive!

Med venlig hilsen
ktm

 

Godt det ikke er mit hus ! ( misundelse har mange afskygninger ;-) )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg takker for de fine ord! :)
Jeg har desværre ikke haft tid/overskud til at skrive her på Lav-Det-Selv. Jeg er HELT ALENE på matriklen, som jeg før har nævnt, men er dog omringet af naboer, som lever i bedste velgående! :)
Må lige få lagt nogle flere billeder op indenfor overskuelig fremtid... :)

 SELVBYGGER!!!

Jeg vil gerne være helt ærlig. Jeg bliver mindet om en kirke, når jeg ser disse billeder. Som tømrer kan jeg kun give respekt for, at du har vovet dig ud i sådan en opgave. Jeg kunne da godt tænke mig at se billeder indefra. Det må være flot "lysport" i midten af huset. Syntes jeg har set et der lignede det i fjerneren? Også det med broen. Som jeg skrevet. Ønsker mig billeder indefra. Elsker, når der er bygget helt til kippen.
Hehe...ja, med lidt god vilje, så kan det godt se lidt kirke-agtig ud, har dog kun fået positive kommentarer på designet! ;)

Jeg er i fuld gang indvendig, så der kommer nok snart nogle billeder indefra... :)

Jeg har jo netop loft til kip i HELE huset her, da 1. salen er ét stor åben rum, bestående af repos'er med gelænder.

 SELVBYGGER!!!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis