Kommentarer til projekt: SELVbyg - Part 5

Her samles kommentarer til projektet: SELVbyg - Part 5

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser "sgu" temmelig godt ud... Men dog kan jeg smile lidt ekstra over det stabiliserende kryds over vinduet :-) En rigtig arkitekt finesse! MVH Njord :-)

MVH Njord
Man skal ikke undervurdere et sådant kryds betydning. Jeg har selv fået en overraskelse over manglende kryds, dog ikke uopretteligt. Ser MEGET lækkert ud. Er det 100 mm multiblokke der bruges? Almindeligvis ser man efterhånden kun de høje vægelementer, men her blokke? En husholdning uden en rendegraver, er ikke en rigtig husholdning, sagde manden uden rendegraver med sorg! :-( God vind! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej Selvbyg. Jeg skriver til dig for at jeg hjælper private folk med at spare penge på køkken og bad, jeg går udfra at du skal have nyt køkken og bad til dit nye hus??. Jeg arbejder sammen med et tysk køkken firma i Flensburg der er mange penge man kan spare hvis man vil, så hvis det er noget du vil høre mere om kan du ringe til mig på 60707761.eller skrive en mail til [email protected] du er meget velkomme til at ringe. Hilsen Per Dybe Ideal Projekt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis