Kommentarer til projekt: ombygning

Her samles kommentarer til projektet: ombygning

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Renovering og fremad skridende proces

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er lidt af en omgang. Skal selv igang om 2-3 år. En smed kan godt lave trappe, hvis du har tegningen. Husk at få lavet nogle beregninger, så den bliver stærk nok, uden at blive overdimisioneret og klodset. Mvh. Flemming

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det skal være galt før det bliver godt! Men tro mig, du bliver glad for det når det er gjort, Hver gang jeg går gennem mine rum, ser jeg de billeder, du der viser for mit indre blik og glæder mig over, at jeg ikke sprang over noget sted. Lige den med trillebør og skovl er lidt anstrengende at se ret meget morskab i!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

hej jeg vil lige høre om man giver noget for at få lavet et gammel hus. som min mor,s bror har. fordi jeg vil gerne hjælpe ham med at få det laver. hans kone er gå fra han så han stå af alene, med 2 dejlig børn. men han må ikke bo i det fordi det er ikke godt for bønene. men jeg vil rigtigt gerne hjælpe men at få det lavet. bare jeg få af vide om det koste noget. kærlige hilsen dorte marcussen skrive til min msn [email protected] håber at høre fra jer.....
Tak for hilsner. Det skrider stadig fremad, mu er der ved at være styr på det, der er isoleret, støbt gulv, mangler stadig vvs manden og så er skillevægge sat på plads og der danner sig nogle former, men der er lang vej endnu. Næste omgang handler om at få badeværelses sat på skinner, det er sku hunde koldt at tage bad i haven på det her årstid.

 Renovering og fremad skridende proces

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis