Kommentarer til projekt: Ny indkørsel

Her samles kommentarer til projektet: Ny indkørsel

Kommentarer vises både her og på projektet.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fliselægningen er den mindste del.. forarbejdet er langt større.. specielt når der skal køres jord væk... I trillebør :-( Fin gravemaskine enhed du har.. men er den ikke beregnet til at sætte bag på en traktor?

MVH Njord
Ser fint ud, det færdige arbejde. Har du måtte køre overskuds jord væk fra grunden!

Gør det selv & MC.
Det er et super fint resultat du har "leveret" du kan være stolt af, ja alt forarbejdet er det største og vigtigste, sejt at din morfar har hjulpet trods en høj alder.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Du har lagt fliserne forkert, man skal lægge dem så man kører på tværs af dem og ikke på langs, som du har gjort. Sorry........Jeg er bygge-anlægsfaflærer. Det er desværre forkert.Fugerne kan ikke optage belastningen når de er lagt som du har gjort.

kimo
Det er korrekt...... Mine ligger ligesom Torbens - og man kan tydeligt se at de skrider der hvor bilerne kører ind. Det er nu ikke graverende - men ville have lagt dem på den anden led hvis det var i dag - jeg lagde mine for 15 år siden - og vidste ikke det jeg ved i dag :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Bortset fra det er det rigtigt flot :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Flot, absolut flot og et allerhelvedes stort arbejde. Jeg har lige lagt dele af min 15 år gamle fliseterrasse om, så det er i frisk erindring :-) Der turde jeg ikke køre ind med mine gamle biler, idet de pisser territorie af med meget sort olie!

Med venlig hilsen
ktm

 

Har vi iøvrigt ikke set noget omkring din gravemaskine for nogle år siden?

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis