Kommentarer til projekt: Badeværelses projekt

Her samles kommentarer til projektet: Badeværelses projekt

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fint projekt

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Det er da utroligt. Hvilken forskel.

Mvh. JørgenE
Håndværkeren>> Der er vel altid lidt man mener kunne være bedre, eller nærmere anderledes... Eksempelvis så havde jeg ikke valgt højglans hvis jeg havde prøvet at holde det på forhånd ;) Heldigvis er det jo alm autolak så jeg overvejer faktisk at få lagt en matsort overflade på i stedet...
Virkelig flot lavet og god udnyttelse af pladsen. Hvad har du lavet af belysning i loftet? Spots?

Mvh. AllanE
Annonce
Loftet er sænket 120mm med stållægter... monteret med vådrumsgips filt og en lille stuk... Og så er der 6 220v 50W spots i... Mange synes det lyder helt vildt men det giver faktisk ikke et overdrevet lys... kun lige til behovet når hun skal se ordentligt
Loftet er sænket 120mm >har du husket og få el instalationerne trykker ned lovligt til det nye loft ,ikke noget med og forlænge ledningerne . hvis transformeren ligger i hulrummet at der er en lem så man kan komme til den eller er instalationen ikke lovlig .
Jetdirect>> Der var slet ingen installationer i loftet førhen kun gamle installationer i væggene men alt det gamle er rykket ud.. og alt det nye er ført i rør... men de nye er lovlige ja.. og udført af en elektriker med mig selv som arbejdsdreng :) I øvrigt med noget dyrer varmebestandige silicone ledninger i stedet for det pis der fulgte med spotsene... Transformator er der ingen af... som nævnt længere oppe, er det 220V spots... men der er en loftdåse med blænddæksel over hvor de er samlet i... dette er jo desværre en nødvendighed for at det er lovligt...
Meget flot! Jeg må lige vise konen hvad man kan få ud af et, ja lad os bare kalde det et ordinært badeværelse. Tak for god inspiration.

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis