Kommentarer til projekt: Stationær rundsav part 2

Her samles kommentarer til projektet: Stationær rundsav part 2

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
fuld knald på stjernerne, det bliver jo bedre og bedre :)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Tak for kommentaren. Det begynder at tage form, men da jeg ikke ønsker at bruge flere penge end højst nødvendigt så bliver den stykket sammen af alskens plader og lægter... men det er også det der gør det sjovt. Feks var halogenerne indkøbt til vore bryggers, men blev aldrig sat op, da konen havde andre planer...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
genbrug eller anden udnyttelse af tingene er et fantastisk koncept, et jeg også selv bruger en hel del :)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Super godt lavet Henrik, mange fine & gode detaljer, bliv endelig ved ad denne vej du kan have rigtig megen fornøjelse af denne.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Smart lavet, bare husk at få jordforbindelse på dine sugerør da en lille gnist kan starte en stor brand. I plasticrør dannes der hurtigt statisk elektricitet og med savsmuld så er det en tikkende bombe

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Annonce
Tak for kommentaren. Jeg er klar over det med den statiske elektricitet og har også jordet både sav og spånsuger...men dog ikke røret, da jeg har svært ved at se, hvordan det skulle kunne lade sig gøre, da det jo er plast. At trække en uisoleret leder uden på røret, der er jordet, mener jeg ikke giver noget, og lave en skærm af metal(Faraday bur) er overkill, når begge ender er jordet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Så er der blevet bygget fræser udsugning til landet samt en skuffe til opbevaring af savklinger.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis