Kommentarer til projekt: Tallerkensliber

Her samles kommentarer til projektet: Tallerkensliber

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Super flot Henrik, det er du bestemt sluppet godt fra, kan vist ikke gøres bedre, den' ka' du godt være tilfreds med, fine detaljer flere steder 5 stjerner for det fine resultat. Du limer vel sandpapirs rondellen på med alm. hvid lim under pres mens det tørrer? Bliver meget inspireret af denne. Mvh. Jan.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Takker for rosen. Jeg har købt sandpapir med velkro bagside, da jeg havde en velkro "han-dims" liggende, som jeg har limet på. Det giver mig en bedre mulighed for at skifte papiret rimeligt nemt, så jeg kan bruge den til både det grove og det lidt finere.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Smart ;-) hvor køber du sandpapir? Gætter på Ø 300 mm. Med Astrikan (den bløde del) af det vi kalder Velcro bånd, den hårde del, hedder Velcro men sådan hedder de forskellige dele, (lærte det for + 20 år siden, B.la. saddelmager) Kan godt "se" det er smart, men vist også dyrt, nu har du jo dette, ellers ku' man jo ha' nogle skiver med forsk. korn til at ligge, lige til at spænde på. Men tar' hatten af for dig (om jeg havde en') for den fine skivepudser, rigtig go'

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Har du virkelig lavet den helt af dig selv :-) Virkelig et flot LDS projekt.
Ja det er ø300mm. Og kært barn har vist mange navne, det går vist også under Amerikansk lynlås :-) Jeg har købt papiret hos http://www.slivern.dk/shop/frontpage.html Ja, det er nok en dyrere løsning, men jeg kan ikke bare skifte skiven, uden at skille det hele ad, og det har jeg ikke lige mod på hele tiden...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Den er da blevet fin. Det er et dejligt stykke værktøj, sådan én :-).

Med venlig hilsen

Anders

En fornøjelse at kigge med på!

Med venlig hilsen
ktm

 

Imponerende! Flot lavet!

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis