Kommentarer til projekt: Et sæt køkkenhøjttalere.

Her samles kommentarer til projektet: Et sæt køkkenhøjttalere.

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser flot ud, hvor store er de? Altså højtalerenhederne og kassen du fik lige max karakter herfra for grundigheden og resultatet, :-) Mvh Henrik

 Mvh Henrik

Du ka' bare det der fantastisk fint udført arbejde, du kan roligt være til freds med arbejdet, kan ikke være bedre, bare vi også ku' høre lyden også. ;-)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hold op, det er flot arbejde :-)

Med venlig hilsen

Anders

De måler 40cm høj, 30cm bred, og 25cm dyb. Jeg skyder vægten til omkring 25-30kg. Så de var "morsomme" at hænge op, selvom jeg har brugt "french cleat" system. Jeg har til gode at høre dem spille rigtigt højt endnu, jeg regner med de skal spilles til en måned inden der kan skrues op...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
og hvad har projektet så kostet alt i alt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
uhhh det har jeg ikke styr på.. enhederne kostede ca 300,- pr.stk. Der er vel maling for et par hundrede. Mdf er mere eller mindre rester... så er der brugt penge på spartel, en bunke slibepapir og polermiddel (der har jeg mere tilbage). Så har jeg købt en polermaskine og en excentersliber (man må ikke gå ned på udstyr) men de skal vel ikke regnes med ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hele projektet har næsten taget et år (startede i november 2013).. dog med en meget lang pause i vinter. Tørre/hærde tider på maling skal/kan man ikke forcere ! Så for hvert lag, er der ventet en uge, inden der blev mellemslebet og endnu et lag kom på.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Vildt flot. Jeg var ikke klar over, at man med almindeligt GDS værktøj kunne opnå sådan i finish på overfladen :-)
Ja, man kan ikke sige at du snyder dig om ved det - Flot :-) Også topkarakter herfra

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Ingen tvivl om finish :o) Fantastisk flot.. !! Men er dog nysgerrig om du har fået udregnet et kabinet til dine enheder eller har du blot selv bestemt målene?

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også