Kommentarer til projekt: Opstilling af ispind 3.

Her samles kommentarer til projektet: Opstilling af ispind 3.

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Her samles kommentarer til projektet: Opstilling... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Smeden, de helt rå indkøbspriser kender jeg ikke, men jeg har fået tilbud på et anlæg tilsvarende FVM's dog uden VVbeholder på 65000,- det er uden montage og gravearbejde mm. men hvis du ringer på 54 17 78 48 og spørger efter Niels, så kan han hjælpe dig med alle priserne, jeg er i gang med at lokke ham her ind så han kan snakke med om ispinden :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Gert.m har oprettet en tråd under over hækken http://www.lav-det-selv.dk/Forum/tabid/54/forumid/16/postid/110756/view/topic/Default.aspx Spørgsmål og kommenterer er dog stadig velkommen her, men det kan være at det i søger svar på er der inde eller under et af de andre gallerier.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg ble meget facineret av den minigraveren..go gammel sliter:)

Besøg gjerne vår hjemmeside: www.stepinservice.com

Takk
Ja den er fin. Tilbage i 96/97 gravede jeg nogle slanger ned til vand, det var i stiv ler og det var frosset ned i 1 meter, samt der stod et gammel elletræ lige ved siden af med nogle kraftige rødder, det klarede den fint.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg kender en "minigraver" mage til -produceret i Sverige "graevlingen" tror jeg den hedder - ikke noget speciel i forhold til hvad man ellers kan få af minigravere i det prisleje ( ca. 100 kg +moms)

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis