Kommentarer til projekt: Korsør motor 5 HK

Her samles kommentarer til projektet: Korsør motor 5 HK

Kommentarer vises både her og på projektet.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nydeligt stykke arbejde, så mangler vi bare at man kan lægge lyd ind så vi også kan høre den gå :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Ja det er i august 2008. Sorry!

Med venlig hilsen
ktm

 

Smukt! Lydende kan opleves her: Birkendegård v. Kalundborg: DVTK afholder det årlige træf på Sjælland 16/17 2008! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Lækker motor..men er du sikker på båden er ne Holstrebro og ikke en Hobro?? min z16 er en z16 holstrebro .. Ved du hvor gammel din motor er.. jeg kan se den er rød, min er blå men ved ikke hvor gammel??
Annonce
Hej Ruben hald Ja jeg er helt sikker på at det er en Holstebro jolle, for der sidder et skilt hvorpå der står: "Holstebro Plastværk nr. 1749". Originalfarven på motoren er blå, men da jeg fik den var den rød, og det har jeg så fortsat med, jeg vil tro at den er lavet sidst i tredserne eller først i halvfjerdserne. mvh Leif Nørby
Ifølge Marstal Motor Fabrik skal en indenbords motor være græs grøn, det skulle give en HK mere.
Den motor er i hvert fald fra før 1972, da den stadig har den gamle SEM magnet som tænding... Tjek denne side : http://www.mysigma.dk/korsor/page_korsor_6hk.html

Fusk er godt, fusk er sundt, derfor fusker vi året rundt
Flot arbejde, og detaljerne er skønne, det gule låg på motorudluftningen og den sort gearstang klæder det hele. Faktisk kan jeg også godt lide billedet af flangerne halvvejs undervand, selvom jeg håber aldrig at se min sådan...

>>Hilsen Lars cool
Flot arbejde det er en fryd for øjet og så drømmer man sig til den gode lyd

<p>Sejl og lystfisker&#160; hygge hilsen</p> <p>123fisk</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis