Kommentarer til projekt: Renovering af Morris Marina

Følg tråden
briggs
briggs
Postnr: 8300
briggs briggs
Her samles kommentarer til projektet: Renovering af Morris Marina

Kommentarer vises både her og på projektet.
WinstonSmith
WinstonSmith
Postnr: 2200
WinstonSmith WinstonSmith
Spændende - det bliver sjovt at se det skride fremad. Man ser af og til noget lignende på Discovery - vist nok med Chip Foose :)
briggs
briggs
briggs briggs Trådstarter
Hej WinstonSmith. Hwa? Discovery? det kan wi dælme æ se her ud å lars tynd-ski's mark ;-)
jetdirect
jetdirect
Postnr: -
jetdirect jetdirect
jo det kan i godt ,med tv fra boxertv.dk så kan du se discovery via antennen i baghaven . www.boxertv.dk

briggs
briggs
briggs briggs Trådstarter
Hej jetdirect. Det vil jeg lige prøve at nærstudere :-)
dieselgris
dieselgris
Postnr: 9000
dieselgris dieselgris
det best´ kun at have 6-8 kanaler... så bliver man ik siddende flere timer og ser discovery ov animal planet, å al det..... har haft alle de kanaler... har heldivis ik mere... så nu ser JAJ mindre TV.... skrue på biler ov motorer mere sunde interesser... he, he...
dieselgris
dieselgris
dieselgris dieselgris
Briggs? Det var Mig, der havde camper og motorer til renovering, faste opgaver fremover... du renoverer de her Perkins i forvejen.
dieselgris
dieselgris
dieselgris dieselgris
Briggs? Det var Mig, der havde camper og motorer til renovering, faste opgaver fremover... du renoverer de her Perkins i forvejen.
casp5856
casp5856
Postnr: 9293
casp5856 casp5856
den model har jeg ogs den er gået i stykker men lavede den af ejen håndkraft tænd røret var ude og motoren var i stykker jeg købte en ny jeg lakede den også den er mega fed i dag jeg køre kun i weekendten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.