Kommentarer til projekt: Morris Marina part 4

Her samles kommentarer til projektet: Morris Marina part 4

Kommentarer vises både her og på projektet.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak skal du have Håndværker! Der kommer snart flere billeder. Begge svejsere kører nærmest i døgndrift - så når den ene bliver for varm, tager jeg den anden mens den første køler ned ;-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak skal du have Håndværker! Der kommer snart flere billeder. Begge svejsere kører nærmest i døgndrift - så når den ene bliver for varm, tager jeg den anden mens den første køler ned ;-)
Jeg gjorde det selv lige så grundigt, og fuldsvejsede på siden af karossen (de tynde plader), og tak for en balle jeg fik af maleren, fordi det trækker metallet rundt om og giver "rynker", som det er vanskeligt at spartle iden maling. Han anbefalede at punktsvejse istedet. Men jeg taler altså kun om karosseripladerne.

Mvh. JørgenE
stort arbejde, men når du er færdig, ville du kunne sige det har jeg selv lavet og hvor er jeg stolt, det kan godt svare sig at kræse om tingene og det tager ikke længere tid. hilsen frank

frank
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også