Kommentarer til projekt: 1968 MF 135 Multi Power

Her samles kommentarer til projektet: 1968 MF 135 Multi Power

Kommentarer vises både her og på projektet.
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Multi Power - hvad er det lige det er? Mvh Andreas R

Med venlig hilsen fra Andreas R

den er sgu blevet flot
Den er rigtig flot, og sikken en masse Kvalitets tid du har fået af at rode med den.
Tak for de fine ord. Ja, det giver en masse 'kvalitetstid', men nogen gange er jeg dælme osse ved at rykke håret af mig selv ;-)
Annonce
Tak for de fine ord. Ja, det giver en masse 'kvalitetstid', men nogen gange er jeg dælme osse ved at rykke håret af mig selv ;-)
Delikat!! Har selv en Fordson Super Major, der kunne bruge samme omgang, men jeg ved at det er et kæmpestort arbejde, meget større end du så beskedent fremviser!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Fantastisk resultat. Jeg har en magen til (med frontlæsser). Den ser stadig ud som dit billede nummer 1. Har du et overslag over, hvad det har kostet dig i tid og penge?
Til Øboen: Jeg har ikke styr på hvor meget tid der er brugt på den, men med renoverering af motor, gearkasse og hydrauliksystem samt komsmetisk renoverering har den vel kostet 20.000 kr. i reservedele.
Hej Briggs, tilykke med renoveringen - den ser super frisk ud, stødte du på nogle større problemer i forb. med din restaurering ? Jeg har selv en 135ér MultiP, med det såkaldte cabriolet hus - jeg har fået mig et større problem med MultiP'en og vil gerne høre dig mht. din erfaring med samme... Når traktoren er blevet "arbejdsvarm" så forsvinder trækket i høj MP, startende med at den er relativt længe om at slå over i høj, 3-5 sec. og efter 10-15 min. så er trækket helt væk og kører kun i lav MP. Jeg har ingen viden om hvordan MP'et fungerer så jeg er endt i en blindgyde. Godt nytår...
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis