Kommentarer til projekt: Renovering af værelse

Her samles kommentarer til projektet: Renovering af værelse

Kommentarer vises både her og på projektet.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nydeligt arbejde :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det ser rigtig godt ud! Du skriver på billede 6: "Lys-effekt": Hvad mener du med det? Er det signalkabler du har i venstre stikkontakt?

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Mon ikke billedteksterne 1 og 6 er byttet om ;-)

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Gert.m # Mange tak :) AllanE # Det er fordi jeg lavede en fejl under upload, så jeg kom til at bytte om på billede 1 og 6. LuneLund # yeah præcis.
Hmm. de grønne dåser du har brugt i den spånpladevæg, hedder "INDmuringsdåser" hvilket vil sige de er til indmuring. Summasumarum: Du har brugt de forkerte dåser...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvorfor har du spartlet dine spånplader. Det ser godt ud, men hvis jeg tror det er som det ser ud, så er det slet ikke lovligt. Der skulle have været 2 lag gibs på som beklædning. Det andet er ikke i en lovlig brandklasse.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har du hørt om forfra dåser ???

<p>Udlært elektriker ...</p>
Ja, ved godt det er indmuringsdåser, men det er da ikke ulovligt. Jeg har brugt dem netop fordi jeg ville have 3 stikkontakter i én ramme. det ville jeg ikke kunne med forfra dåser. PeterR# er det ulovligt og overspartle sine spånplader for at ligge filt? Overfladen skal jo være helt glat, for at filt er pænt.
Flg. er ulovligt: Indmuringsdåser må kun benyttes til indmuring i faste vægge. I alle letvægge SKAL benyttes forfradåser. Og nej, det er ikke muligt at lave 3 x 1½ stikk. i samme ramme, men øv, sådan er det! Det er ligeledes ulovligt at benytte spånplader som vægdel, da denne ikke overholder den nødvendige brandklassifikation. Pladerne skulle være dækket med min. et lag gips! Men ellers pænt arbejde :-)
Synes også at det er flot stykke arbejde. Især når man tænker på det er udført af en 16-årig!! Husk lige det før i lukker al jeres galde ud. Mht. spånpladevæg, må man så heller ikke sætte ny tapet op på en eksisterende?? Hvordan forholder sig med væggge der er beklædt "pap" eller cellotex som jeg har hørt det omtalt?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også