Kommentarer til projekt: Ikea køkken

nimand
nimand
100 9200
Her samles kommentarer til projektet: Ikea køkken

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
JørgenE
JørgenE
2376 4040
Ja, man det er da billigt, når man samtidigt hører, at kvaliteten er på niveau med langt dyrere køkkener. Jeres løsning med ovnen synes jeg virker smart.

Mvh. JørgenE
Annonce
Annonce
Scley
Scley
12 2500
Må man spørger hvor stort køkkenet er?Altså bordpladens mål..Er den 4 gange 3 mtr
nimand
nimand Trådstarter
100 9200
3,8 m er den lange plade med vasken i og 1,5 m er den korte del. Desuden en helt lille plade til ovnskabet på 62 cm. Køkkenet måler totalt 2,7 x 4,2
lynæs
lynæs
5070 5400
Jeg er selv ved at opsætte et af samme type, synes dog at deres vejledninger med utroligt mange forkortelser og så på svensk er under al kritik, men kvaliteten er OK

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
PeterR
PeterR
3786 4000
Vi har samme feature med vores opvaskemaskine som du har med din ovn. Det er det bedste vi har gjort i vores køkken. Man skal ikke stå der og bukke sig for at sætte i og tømme opvaskeren. Det er ikke noget jeg har opfundet det er vist en trend der er ca. 8 år gammel. Ellers flot.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk

KWP
KWP
6 4700
Rigtige gode billeder og massevis af inspiration. Har du erfaring med sokkelben kontra sokkelskellet af træ. Ved ikke hvorfor jeg vil have en sokkel med træramme som skal tilpasses! Er det lettere at arbejde med sokkelben? Kim
Ved godt dette er en gammel tråd, men undrede mig om de låger virkelig er Ikea Applåd ? Ligner mere Ikea Abstrakt ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her