Kommentarer til projekt: forårsklargøring af have

Her samles kommentarer til projektet: forårsklargøring af have

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser da rigtig godt ud :-) Hvad med at ordne min have også..... Her er det for fugtigt endnu, den fede ler holder på vandet :-)

MVH Njord
Det ser skisme godt ud... jeg er også så småt gået i gang, det er jo svært at sidde indendøre når vejret er så godt. Men jeg har også lerjord, så jeg må nøjes med at feje fliser, og pille stormskade hegn ned.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Her har vi en rigtig god muldjord så det har været forholdsvis nemt at gå til, så nu venter vi bare på at Bøsøre camping åbner til påske så vi kan komme igang med at bruge vores andet "hjem"

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Misundelse er en grim ting håndværkeren:-D

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Annonce
mangler du ikke lidt skvalderkål
Nej tak har prøvet ingen succes med det skidt:-)

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Bravo goldek ser rigtig godt ud. Fuldt hus mht. * Det er ellers godt at få lidt nye gener i haven har jeg hørt, ;-) Jeg har da ellers modsatte opfattelse mht. skvalderkål, som i øvrigt skulle være godt til en' salat " de nye skud"

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis