Kommentarer til projekt: kombimaskine

Her samles kommentarer til projektet: kombimaskine

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tillykke med den, det ser fint ud med mange dejlige dele. Er vist en dejlig maskine du har fundet, held og lykke med den.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Mange tak skal du have, jeg fik den for kun 500,- og det var egentlig kun for afretteren men tror nu nok at feks fræseren også nok skal blive brugt. Det første projekt bliver nok at lave mig en båndsav magen til den du er igang med.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Ja se det er jo et rent kup du har begået her, heldigt vil jeg sige, er lejer osv. ok? Hvor stor er høvlen da goldek?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Lejer og diverse ser ud til at køre fint, den kan høvle 22 cm i breden og selve bordet er 75 cm langt, men det er meget passende til det jeg skal bruge den til, ellers har jeg mulighed for at låne en større en på mit arbejde.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis