Kommentarer til projekt: træspindel med gevind

Her samles kommentarer til projektet: træspindel med gevind

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser fint & snedigt udtænkt ud, har tænkt på hvordan du ku' lave et sådan gevind i træ. Så kan du vel også lave gevind-spindler til f.eks.en gl. høvlebænk.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Ja det burde kunne lade sig gøre, dog afhængig af af stigningen på gevindet er det samme, ellers skal der en anden gevindstang på, eller gearingen skal ændres.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Kunne du måske tage et nær-billed af fræsningen også, måske når maskinen ikke roterer. Det ville måske være godt.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skal nok ligge flere billeder på af selve fræsningen på et senere tidspunkt, når jeg kommer igang med den igen. Har lidt travlt i øjeblikket.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Enig. det ser meget fint ud. Det kunne ogsaa vaere godt hvis man kunne se hvordan den virker og hvis det er muligt at faar nogle tegninger og andet godt info saadan at man kan lave det efter.
fedt lavet. thumbs up.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej

Laver du stadig sådan nogle træspindler? ☺️

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis