Kommentarer til projekt: børne gitter

Her samles kommentarer til projektet: børne gitter

Kommentarer vises både her og på projektet.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En genial og enkel løsning.

<p><em><strong>Med venlig hilsen Lommesnedkeren</strong></em></p>
Elsker genbrug. Der er alt for mange gode sager, der bliver smidt ud i dagens Danmark - desværre.

<p><em><strong>Med venlig hilsen Lommesnedkeren</strong></em></p>
samme her, og det bære mine staldbygninger tydeligt præg af indvendig ;-)jeg har et skilt hvorpå der står "skrammel er noget man gemmer i årevis, og smider ud dagen før man skal bruge det" og den passer næsten hver gang

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Du har så evigt ret. Selv er jeg flittig bruger af den lokale genbrugsstation. Pt.er jeg ved at have samlet 4" stolper nok til mit nye værksted :) Det er trods alt godt 34kr pr meter sparet (en mindre formue når man er på SU)

<p><em><strong>Med venlig hilsen Lommesnedkeren</strong></em></p>
Annonce
he he jeg er nød til at holde mig selv i meget kort snor når jeg kommer på genbrugen, ihvertfald indtil jeg har fået sorteret "lageret" i stalden, noget af det der ligger der er efterhånden i kategori helt ubrugeligt, men så er bliver der jo plads til nyt :-D, meeeen det hænder da at der kommer lidt med hjem ;-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hvis du ikke hvade oplyst hvor det kom fra, ville jeg tro at du havde bevæget dig ud at lave smedejern, og enda med et prof. resultat. Ser super godt ud.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

he he evner i den retning har jeg vist ikke, jeg kan godt svinge et co2 værk til husbehov og lidt til, men det er vist også det :-). takker :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det ligner en million, og virker slet ikke fremmed i rummet. Sådan gør man bare lige det. Smart.

Mvh. JørgenE
Godt tænkt! Flot, flot, flot udført!

Mvh. AllanE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis