Kommentarer til projekt: solvarme anlæg

Her samles kommentarer til projektet: solvarme anlæg

Kommentarer vises både her og på projektet.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
FIne billeder - ville også gerne se hvordan din installation er lavet, tænker på tilslutning til VVB?
så langt er jeg desvære ikke kommet, projektet ligger stille pga en dårlig ryg, men så snart den er i orden kommer det op og billeder kommer her ind :-) så pt er det eneste jeg har på tilslutninger tegningerne fra leverandøren

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

men jeg besvarer selvfølgelig gerne på alt hvad jeg evner omkring solvarmen og ispind :-) (det er nok lettest at gøre inde under "lav hus" og mit indlæg, solvarme

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Kører det stadig godt her efter et par dage?
Har du stadig anlægget og kan give en update på hvordan det har virket for dig, særligt om vinteren?
ja det har jeg, er stadig rigtig glad for det. hele sommeren er det minimalt hvad der bliver brugt at kr på opvarmning af vand, her i vinterperioden er der ikke rigtig noget at prale af, det er først her i midt slut af februar, det begynder at lave noget igen, men jeg har så også almindelige fangere, hvor vaccumfangerne skulle begynde lidt tidligere med at producere.
men jeg vil så også sige at skulle jeg vælge i dag, så var det blevet solceller til strøm der var blevet monteret :-) de yder hele året  

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Gert.m skrev den 24-02-2023 12:18:01

ja det har jeg, er stadig rigtig glad for det. hele sommeren er det minimalt hvad der bliver brugt at kr på opvarmning af vand, her i vinterperioden er der ikke rigtig noget at prale af, det er først her i midt slut af februar, det begynder at lave noget igen, men jeg har så også almindelige fangere, hvor vaccumfangerne skulle begynde lidt tidligere med at producere.
men jeg vil så også sige at skulle jeg vælge i dag, så var det blevet solceller til strøm der var blevet monteret :-) de yder hele året  

 Tak. Er det kun til brugsvand eller også til varme?

det er til begge dele 

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis