Kommentarer til projekt: Gerts Ispind del 1 Sokler

Her samles kommentarer til projektet: Gerts Ispind del 1 Sokler

Kommentarer vises både her og på projektet.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Gert Så blev det din tur.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

jeps, langt om længe :D der bliver gravet i weekenden, så det varer ikke længe før jeg også har isvarme :-P

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg er rigtig glad for min. På den første måned havde vi et gennemsnit el-forbrug 49,-pr.dag. for hele husstanden. Og det var med den gamle elvandvarmer, nu hvor der er kommet solvandvarmer på skulle det blive bedre.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

kan jeg nu godt forstå :) der er bestemt også nogen herhjemme ud over mig der glæder sig, men det er mest pga at det jo er blevet en anelse køligt i vejret, og så føles flisegulv endnu koldere ;-) jo en ny vandvarmer gør skam en forskel :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det ser bekendt ud. Sød gravemaskine.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
he he ja ik ;-) ja det er en fiks lille sag, vejer 650 kg og kan komme gennem en dør på 80 cm, men inponerende stærk!

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

hvad søren går det her projekt ud på, ispind??

<p>&#160;Hovedet er godt, men hænderne hører ikke altid efter.</p>
jamen kort sagt så er det en varmepumpe, hvis du søger her inde på ispind dukker der en tråd frem om emnet

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis