Kommentarer til projekt: Lillevilla 12 Luoman

Her samles kommentarer til projektet: Lillevilla 12 Luoman

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mange hilsner
Polite
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det ser godt ud :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Alletiders ide med sådan en lille hytte. Den kan bruges til snart hvad som helst. Sauna,overnattende gæster, havemøbler osv osv. Det er et pænt stykke arbejde. Sørg nu for at behandle den godt med noget ordentligt træbeskyttelse. mvh 777
Flot! Er det købt som "samlesæt" og hvor henne?

Mvh. AllanE
Undskyld jeg først svare nu... Ja, det er købt som samle sæt - i Bauhaus på tilbud for 8995,- hertil købte jeg tagrender og senere ondulineplader m. tilbehør for ca. 2000,- ialt Herudover trægrunder og træ beskyttelse - beskyttet efter billeder er taget. Jeg har hørt flere isolere det med 100 mm. isolering indvendigt og isolere under gulv - så har de en hyggelig gæstehytte som kan sættes op uden tilladelse (<10m2) Træet giver sig en del - særligt i disse efterårsdage, hvilket betyder at man ikke skal skrue dørkarm fast i siderne... så bliver døren svær at lukke ;-)

Mange hilsner
Polite
 
Hej Minna Gulvet er ikke isoleret, der er fri ventilation under...

Mange hilsner
Polite
 
Hej er den korekte mål på 10,5 kvm2 og skal såhave en tilladelse fra kommune..?

<p>Fusenvænget</p>
det korrekte mål er 9 m2 - der skal ikke tilladelse til opsætning under 10 m2 (så vidt jeg ved..!) Tjek med teknisk forvaltnng hvis du er i tvivl..

Mange hilsner
Polite
 
Hej! Det ser rigtig godt ud. Brugte du nogen form for forankring?
Nej, ingen forankring. Det står klodset op, så teoretisk kan det godt lette fra jorden i meget kraftig blæst :-) Tror dog det skilles ad, inden det letter..

Mange hilsner
Polite
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også