Kommentarer til projekt: indgangsparti

Her samles kommentarer til projektet: indgangsparti

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mange hilsner
Polite
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har da fået sommeren til at gå med noget fornuftigt, det er meget flot lavet.
Fin ide med at beklæde de støbte støttemure med en klinke! Det er klart værd at snuppe som ide til mange lignende projekter. Et godt projekt i den forgangne sommer... så oplevede du jo slet ikke hvor ringe den var :-) Og fik istedet en masse godt ud af det.... MVH Njord

MVH Njord
Tak Håndværker. Ja, sommeren gik lidt ind i efteråret for mit vedkommende :) bemærkede dog lidt regne ind imellem - men så blev der tid til research og lav-det-selv.dk Jeg er spændt på hvordan klinkerne på støttemuren ser ud til næste år.. altså hvor meget vejr og vind påvirker dem..!

Mange hilsner
Polite
 
Det ser rigtignok noget mere fikst ud, end det oprindelige. Lad mig gætte på, at du ikke har været på 4 ugers sommerferie til Sydens sol! :-)) Fin ide med at beklæde støttemuren i stedet for bare den sædvanlige betonoverflade! Jeg har selv spekuleret over det med at bruge en fugepistol til at fuge fliser med, men har aldrig fået det afprøvet. PS. Jeg er noget overrasket over, at en sådan moderne bil spilder så meget olie! Det ligner som om, der har holdt en Land Rover af ældre tilsnit. :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej ktm Nej, det var 6 intense uger + lidt mere - det tog en del længere tid, end jeg havde forventet. - Ja :-) den sviner noget den gamle Opel - det er derfor der ligger en plade for at forsøge at beskytte fliserne..! Den kører ikke særligt meget. Jeg kan desuden ikke få den tæt uden at bekoste en ny motor!

Mange hilsner
Polite
 
Annonce
Så dan kommer der så meget til en! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Flot må man sige- Eneste kommentar er at jeg bliver en smule farveforstyret- synes der er mange forskellige farver/materialefarver. Ellers meget flot arbejde.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Jeg havde nok valgt at garagen også var i gule mursten og at støttemuren var grå som fliserne og flisebelægningen på terrasen også var en farve der matchede bedre med de andre farver- bare en kommentar.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Dan yh: Ja, der er noget med farverne, det er jeg enig i. Jeg er tilfreds med at det "stikker lidt ud" fra normen. Den røde flise tænker skulle bryde de gule, og jeg tænker at lave trappesatserne med røde fliser næste forår. mht. støttemuren, ja, så står den lidt alene - i forhold til de grå beton fliser - måske skal de skiftes us med gule klinker...? Det ser ikke så forskelligt ud, irl.

Mange hilsner
Polite
 
Lad det være som det er!! det er nyt, flot og frækt...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis