Kommentarer til projekt: træterasse

Her samles kommentarer til projektet: træterasse

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: træterasse... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
har ik lige nået det... ;) Lidt kryptisk at få det til at sidde lige i skabet når det skal gå skråt... Men skal nok komme..
Hold da op ! - det er en flot løsning. Jeg købte nogle færdige elementer som rækværk i dyre domme til min træterasse - men din løsning er ....hmmmmm - flottere ;-) - den ser helt maritim ud.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Fint med disse gallerier ;-) Min søn skal lave en træterrasse på ca. 35mm2 i påsken og var meget i tvivl om rækværket omkring den. Jeg viste ham din løsning - og han udbrød " det er da sådan det skal være " Han kunne specielt godt lide det lidt maritime udtryk ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej Eigil Jeg savede et stykke af stolpesko's-pinden og borede hul i terassebrædderne der hvor de skulle sidde, og stak den ned i hullet. Jeg borede så også to huller i selve stolpeskoen også så den kunne boltes godt fast i brættet under dem. De skal virkelig forankres så gelænderet ikke rykker sig. Hvis jeg havde været knap så nærrig så havde jeg gået i Bauhaus og købt nogle specielle holdere de har til netop det formål. Men de kostede lidt, og var også lidt mere bastante i det, så jeg prøvede mig frem med de her billige harald nyborg stolpesko :) Det kunne måske også laves på en måde uden stolpesko. Evt ved at fæstne gelænderet på siden af terassen, eller lade det være gennemgående stolper. Men var ik lige muligt i mit tilfælde. Sig endelig til hvis i skal have mere info. Og upload gerne billede af jeres løsning ! Fedt med en kopi Mvh jan
Tak for din mail. Kan vi finde nogle stolpesko, der kan boltes fast med nogle store franske sskruer ned i stolpen under terrassebrædderne er det nok den nemmeste - og så solid løsning - tak for ideen ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Hej Eigil Jeg savede et stykke af stolpesko's-pinden og borede hul i terassebrædderne der hvor de skulle sidde, og stak den ned i hullet. Jeg borede så også to huller i selve stolpeskoen også så den kunne boltes godt fast i brættet under dem. De skal virkelig forankres så gelænderet ikke rykker sig. Hvis jeg havde været knap så nærrig så havde jeg gået i Bauhaus og købt nogle specielle holdere de har til netop det formål. Men de kostede lidt, og var også lidt mere bastante i det, så jeg prøvede mig frem med de her billige harald nyborg stolpesko :) Det kunne måske også laves på en måde uden stolpesko. Evt ved at fæstne gelænderet på siden af terassen, eller lade det være gennemgående stolper. Men var ik lige muligt i mit tilfælde. Sig endelig til hvis i skal have mere info. Og upload gerne billede af jeres løsning ! Fedt med en kopi Mvh jan
Så har knægten bestilt 48m 3/4" galavaniseret vandrør - de øvrige dele til hans terrasse er ankommet ;-) Så han mener det ! :-D

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

:) ser frem til at se billeder af hans udgave af terasssen
jetdirect siger: 23-10-2010 23:41:05 husk gelænder ved trappen ,som det er nu giver det en k fejl i en tilstands rapport Jancar siger: Har lige fået lavet tilstandsrapport. Det blev ikke nævnt i den ;) Mvh Jan
Ser sku godt ud

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Jens Vestergaard
Summer-Castle.dk
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis