Kommentarer til projekt: Badeværelse i min lejlighed

Her samles kommentarer til projektet: Badeværelse i min lejlighed

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh. AllanE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, kreaktivitet og fantasi, det er sku vejen frem. Flot arbejde og pænt udført. Med venlig hilsen 777

Jeg har ikke tegningen mere. Men oprindeligt var der intet toilet i lejligheden - man måtte en tur i gården. Jeg har ladet mig fortællet, at der i løbet af 60-70'erne blev etableret et toilet i dét der fungerede som garderobeskab med skyde/foldedør ud til gangen ved hoveddøren. Da jeg købte lejligheden, var det sådan!

Læg mærke til det billedet af det gamle toilet her: 

Døren til "pigekammer"/badeværelse ses til højre i billedet og markeringerne er tydelige i gulvet fra den væg der blev revet ned ind til "garderobeskabet"/toilettet.

Det nye toilet blev drejet 110 grader, så det vendte ind i det nye badeværelse og væggen blev forlænget.


Stort arbejde, men det var en fantastisk forbedring af lejligheden. Det "kostede" også et nyt køkken, som var fra 30-40'erne. Vægfliserne blev i øvrigt bevaret og givet væk til én der genbrugte dem, så de lever stadig


Mvh. AllanE

Så fik du måske oven i købet noget af skabet tilbage mod entréen?


Elektronikteknikeren

Nej. Det kunne vi have gjort, men det blev blændet af og brugt som ekstra plads i køkkenet. Det passede lige til et køleskab, så det var en helt perfekt løsning.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis