Kommentarer til projekt: Akvariesokkel

Her samles kommentarer til projektet: Akvariesokkel

Kommentarer vises både her og på projektet.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nydeligt!

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Tak. Det er jo ikke det store hokus-pokus, men en let og prisbillig måde, at fremstille et lidt anderledes akvariebord på. Prisbillig vil sige ca. 300 Kr. Dertil akvarie og indretning... men det taler man ikke om! ;-))

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hva pokker, jbr? Du er på banen? Jeg troede, at du var gået helt i stå! Jeg har alle dage været fascineret af akvarier, men det skal jo som så meget andet passes, sååeeh Flot!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej ktm, Jeg har været, og er stadig meget ophængt med arbejdet, så jeg har haft rigeligt at se til på det seneste. Men så kom juleferien jo i vejen for arbejdet og så måtte jeg lige banke et akvarieprojekt sammen ;-) Jeg har haft akvarie siden 1981... sådan ca. , med mellemrum. Nu er det 5 år siden jeg pakkede mit akvarie ned i Tyskland og stillede det på loftet her i Danmark. Nu var det bare ved at være på tide at komme i gang igen. Pasningen af sådan et akvarie, er med et godt filter, den rigtige placering, rigtige type og antal fisk, samt fornuftig fodring og rigeligt med planter, ikke specielt krævende. Udskiftning af 30 liter vand om ugen, hvor man samtidig rensuger bundlaget er ikke specielt besværligt. Tager ca. ½-1 time. Og så er det godt for blodtrykket at sidde ½ time hver dag og betragte sine fisk. Det "program" de viser, er noget bedre end meget af det der sendes i "tossekassen"! ;-))

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Så er det lidt som jeg har det med mit pillefyr. Det koster også en times arbejde om ugen og så er det meget afslappende at høre det arbejde stille og roligt lige ved siden af, hvor jeg sidder med min PC, med dejlig varme til følge! :-) Og ja, tossekassens tåbelige programmer kan så fint undværes. Så hellere fisk, pillefyr og Internet! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis