Kommentarer til projekt: Pool projekt

Her samles kommentarer til projektet: Pool projekt

Kommentarer vises både her og på projektet.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
He HE ! Sidder og spekulere over den dims du har monteret på dit tag på billed 2, så ser jeg det er en uro i haven på billed 3 ! Flot arbejde.
He.he... sådan havde jeg ikke lige set på billede 2 før ;-) Jo, man skal da huske at køre det rigtige vej rundt om poolen, hvis man har en plæneklipper med sideudkast ;-) Planen er på et tidspunkt at lave trædæk hele vejen rundt og op på terrassen... men det er jo ikke specielt billigt, så det venter lige lidt ;-) Og så bliver der en kant, til at stoppe græs, blade og andet der kommer flyvende. Men det er nu ikke så svært at holde rent.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Nåh ja, man kunne jo køre den anden vej rundt!! :-))

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, gør det rigtigt ! ;-) Jeg har haft flere af de plastikfætre på billede 2, de holder ikke evigt og ødelægger græsplænen, hvis de står for længe - Flot !

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Ja, jbr det ser rigtigt godt ud, dog synes jeg at billede 7 er en smule uhyggelig!!! Nogen har stillet træskoene, forhåbentlig bare for en kort bemærkning...
nosi... ja, det er rigtigt. Det blev bare for fristende at stikke tæerne i det varme sand.. ;-)

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Super flot!! Hvad står sådanne et projekt i materiale pris og hvad regner du med udgifterne er til strøm og vedligehold? Er det et "pool kit" eller noget du selv designer?
Hej Henrik, Det kommer lidt an på, hvor meget du selv laver. Hvis det skal leveres færdigt, af f.eks. Den-Form, koster det omkring 125.000 Kr. Hvis du laver det selv, kan det i dag gøres for ca. 35-40.000 Kr. Jeg lavede det selv for ca. 27.000 kr.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det er et Den Form pool kit 5.50m x 1.30m. Det koster ca. 2500 kr. i strøm og ca. 450 kr. i klor (købt i Østrig (eBay.de)) Klor i DK er billigst i Harald Nyborg, men koster stadigvæk 300 kr. mere end leveret fra Østrig... van(d)vittigt! Der er tale om klor multitabs og en mængde på 10 kg.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis